Ses getiren haz

Magnum, ikonik “crack” sesiyle yeni kampanyasında hazzın benzersiz sesine odaklanıyor. Global kreatif ajansı LOLA MullenLowe iş birliğiyle hazırlanan “Ses Getiren Haz” kampanyası, Magnum Mini’nin her an ve ortamda sunduğu hazzı birden fazla eğlenceli hikayeyle anlatıyor.

Dünyaca ünlü yönetmen Martin Werner tarafından çekilen reklam filmi, huzurlu bir ev, sessiz bir kütüphane, eğleneli bir bilardo maçı gibi birbirinden farklı ortamlarda Magnum Mini’nin çıkardığı ikonik sesin yarattığı etkileri gözler önüne seriyor. Dijital platformlarda ve televizyonda yerini alan kampanya, hem Türkiye hem de Avrupa’nın çeşitli ülkelerinde aynı anda yayına girdi.

Kampanya Künyesi

Reklamceren: Unilever 

Marka: Magnum 

Kampanya: Crack 

Global Marka Ekibi: Julien Barraux, Benjamin Curtis, Tugce Aksoy, Denise Verkaik- van Strien

Marka Pazarlama Direktörü: İrem Şancı

Marka Müdürü: Serkan Oğuz 

Marka Müdür Yardımcısı: Feza Fulya Yalçın 

Ajans: LOLA Mullenlowe (Madrid) 

Kreatif Direktörler: Jorge Zacher, Dante Zamboni 

Yönetmen: Martin Werner

Tasarım: Juan Sebastián Moreno 

Kreatif Ekip: Ezequiel Scarpini, Josefina Mateo 

Dijital Kreatif Ekip: Rodrigo Muñoz, Blanca López, Lara Ramirez 

LOLA MullenLowe Genel Müdür: Tom Elliston 

Müşteri Direktörü: María Victoria Rossetti 

Prodüktörler: Jorge Saade, Dani Molina 

Müzik Şirketi: Big Sync Music 

Ana Yapımcı: Marcela Moracci 

Sanat Yönetmeni: Mariano Legname García

Başa dön tuşu
fa fa slot machine