Jacquemus’ün “Cliché”leri

Lüks modaevlerinin koleksiyonlardan sonra belki de en önem verdikleri şey bu tasarımların sunumu. Tüketicilerin artık görmeye alışık olduğu kampanyalar yerine şu an moda endüstrisinde yeni bir kulvar da açılmış durumda: Yaratıcı bir proje nasıl yapılır?
Jacquemus halihazırda pazarlama stratejileri ve markalaşmasıyla öne çıkan genç ve dinamizmi yüksek markalardan biriydi. Her gönderilerini büyük bir keyifle takip ettik.
Jacquemus geçtiğimiz günlerde “Clichés” adını verdiği bir kampanya yayımladı. Sade bir görsel dile sahip olan kampanyada, alışıldık stereotipler mizahi bir dille yeniden ele alındı. Kamera arkasında ise Jan Vrhovnik yer alıyor. Kampanyadaki genel atmosfer ise sarkastik bir tonla izah ediliyor. Stella McCartney’nin geçenlerde ele aldığımız “From Laptop to Lap Dance” projesinin ardından bir sonraki dikkat çekici kampanyanın hangi markadan geleceğini ise merakla bekliyoruz.