Anadolu Sigorta, Felis ve Sardis Ödüllerinde 6 Ödül Kazandı

Anadolu Sigorta, Felis ve Sardis Ödülleri’nde toplam 6 ödül kazanarak projeleriyle dikkat çekti.

Anadolu Sigorta

Anadolu Sigorta, Felis ve Sardis Ödülleri’nde toplamda 6 ödül kazandı. Şirket, “Ormanın Gözleri”, “100 Yıllık İmza – Anadolu Sigorta 100. Yıl Gala Gecesi” projeleri ve “Var Mı Bi’ Şey” reklam filmi ile farklı kategorilerde başarı elde etti.

Bu yıl 20’ncisi düzenlenen Felis Ödülleri’nde Anadolu Sigorta, “Ormanın Gözleri” projesiyle “Kurumsal Sosyal Sorumluluk” ve “Amaçlar için Ortaklıklar” kategorilerinde iki ödül aldı. Ayrıca, şirketin 100. yılına özel gerçekleştirdiği “100 Yıllık İmza – Anadolu Sigorta 100. Yıl Gala Gecesi” projesi, “Yıldönümü İletişim Projeleri” ve “Bir PR Platformu Olarak Etkinlik Tasarımı ve Yönetimi” kategorilerinde ödüllendirildi.

Anadolu Sigorta, 7’ncisi gerçekleştirilen Sardis Awards’ta da iki ödül kazandı. “100 Yıllık İmza – Anadolu Sigorta 100. Yıl Gala Gecesi” projesi, “En İyi Etkinlik Yönetimi” kategorisinde ödül alırken, “Var Mı Bi’ Şey?” isimli kasko sigortası reklam kampanyası ise “En İyi Kampanya Filmi” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Ödüller, Anadolu Sigorta adına törene katılan Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Müdürü İlker Köklük, Kurumsal İletişim Yöneticisi Ayça Albayrak Sezgin ve Sürdürülebilirlik Yöneticisi Burak Deligöz’e takdim edildi.

Anadolu Sigorta Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan, ödüllerin sürdürülebilirlik ve iletişim alanlarındaki etkilerinin güçlü bir göstergesi olduğunu belirtti. Ergüntan, 100. yılda sosyal sorumluluk ve yenilikçilik ekseninde projelere imza attıklarını ifade etti.

Şirketin ödüllü projeleri, toplum yararını gözeten iletişim yaklaşımını destekliyor. “Ormanın Gözleri” projesi, Türkiye’nin orman varlıklarını koruyan teknoloji altyapısının yaygınlaşmasını sağlarken, “100 Yıllık İmza” projesi, şirketin bir asırlık mirasını geleceğe taşıyan bir kilometre taşı olarak öne çıkıyor. “Var Mı Bi’ Şey” filmi ise mizah kullanarak kasko sigortalarının önemini vurguluyor.

100. yılını “Geleceğin Şirketi” vizyonuyla kutlayan Anadolu Sigorta, kurumsal iletişim projeleri, dijital dönüşüm yatırımları ve toplumsal sorumluluk yaklaşımıyla sektörde fark yaratmaya devam ediyor.

İlgili Haberler: Kemal Şahin, Referans Sigorta’dan Ayrıldığını Duyurdu · QNB Sigorta ve YenidenBiz Derneği’nden Kadınlara Destek

Başa dön tuşu