Allianz, Brand Finance Global 500’de Sigorta ve Varlık Yönetimi Kategorisinde Zirvede!

Dünyanın önde gelen sigorta şirketlerinden Allianz, Brand Finance Global 500 sıralamasında Sigorta ve Varlık Yönetimi kategorisinde en değerli marka seçildi. Ayrıca Allianz, tüm sektörler arasında dünyanın en değerli 25 markasından biri olmayı başardı.

Allianz, Küresel Gücünü Pekiştirdi

Brand Finance 500 raporuna göre Allianz, pazar performansı, pazarlama stratejisi, yatırım, müşteri memnuniyeti ve itibar gibi kriterler baz alınarak değerlendirildi. 2025 sıralamasında, 49,8 milyar dolara ulaşan marka değeriyle güçlü konumunu daha da sağlamlaştırdı.

135 Yıllık Sigorta ve Varlık Yönetimi Deneyimi

70 ülkede, 157 binden fazla çalışanıyla hizmet veren Allianz, 125 milyonun üzerinde müşterisine sigorta ve varlık yönetimi çözümleri sunuyor. 2008’den bu yana Allianz Grubu çatısı altında faaliyet gösteren Allianz Türkiye, 81 ilde 8 milyon sigortalıya yenilikçi hizmetler sağlıyor.

Brand Finance Global 500 sıralamasının detaylarına ulaşmak için buraya tıklayın.

Başa dön tuşu
play casino games