Allianz Türkiye, Felis Ödülleri’nde 19 Ödül Kazandı

Allianz Türkiye, 20’nci Felis Ödülleri’nde 19 ödül kazanarak dikkat çekti. Şirket, erken tanı vurgusu yapan kampanyasıyla öne çıktı.

Felis Ödülleri

Allianz Türkiye, 20’nci kez düzenlenen Felis Ödülleri’nde 19 ödül kazanarak sektörde fark yarattı. Şirket, Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında erken tanının önemini vurgulayan Elle Muayene kampanyasıyla jüriyi etkileyerek toplam 18 ödülün sahibi oldu. Bu ödüller arasında Jüri Büyük Ödülü ve Yılın Fark Yaratan İşi bulunuyor.

Elle Dergisi iş birliğiyle gerçekleştirilen kampanya; Craft Felis, Media Felis, Integrated Felis, Healthcare & Wellness Felis gibi birçok kategoride ödül kazandı. Ayrıca kampanya, global ölçekte stratejik yaratıcılığı ödüllendiren Curious Felis organizasyonunda da iki Altın Ödül alarak başarısını perçinledi.

Allianz Türkiye’nin sosyal sorumluluk odaklı bir diğer projesi olan Bir Kız Gelecek programı da Social Responsibility & Sustainability kategorisinde ödüle layık görüldü. Bu proje, Koruncuk Vakfı ile iş birliği yaparak kız çocuklarının yaşam boyu desteklenmesini amaçlıyor.

Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, ödüllerin ardından yaptığı açıklamada, “Toplumsal farkındalığı artırmayı öncelik olarak görüyoruz. Hayata geçirdiğimiz kampanyalarla toplumun yararına etki yaratmayı hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.

Allianz Türkiye, aldığı bu ödüllerle yaratıcı iletişim alanındaki gücünü bir kez daha kanıtlamış oldu.

İlgili Haberler: Hepiyi Sigorta, İlk Sürdürülebilirlik Raporunu Yayınladı · Ziya Türel: Savcılığa Başvuru Yapıldı

Başa dön tuşu