“Ben bir muhallebi çocuğuyum”

Emirgan Sütiş, muhallebiyi sadece bir tatlı değil, aynı zamanda bir kültürel değer olarak yeniden gündeme getirmek için “Ben Bir Muhallebi Çocuğuyum” sloganıyla sıra dışı bir kampanya başlatıyor. Emirgan Sütiş, yeni kampanyasıyla muhallebinin farklı sosyo-kültürel geçmişlerden gelen tüm yaştaki insanların ortak tutkusu olduğunu vurguluyor.

“Ben Bir Muhallebi Çocuğuyum” sloganı ile harekete geçen Emirgan Sütiş, muhallebinin her kültürden ve her yaştan insanın ruhunda bir iz bıraktığını ve vazgeçemediği bir tatlı olduğunun altını çiziyor. Kampanya ile kaslı bir sporcunun da dövmeli bir gencin de yaşını almış, torun sahibi bir amcanın da ortak damak zevki olan Sütiş’in enfes muhallebilerinin geçmişten geleceğe bir köprü vazifesi gördüğünü vurguluyor.

"Ben bir muhallebi çocuğuyum""Ben bir muhallebi çocuğuyum""Ben bir muhallebi çocuğuyum""Ben bir muhallebi çocuğuyum""Ben bir muhallebi çocuğuyum"

Kampanya Künyesi

  • Reklamveren: Emirgan Sütiş
  • Marka Direktörü: Ersin Kefeli
  • Kreatif Direktör: Melissa Şiviloğlu               
  • Cast Ajansı: Mos Ajans         
  • Prodüksiyon Ekip: Oğuz Kandemir, Ahmet Hakan Demirkaya, Şevval Soyırgaz, Melissa Şiviloğlu
  • Grafik Tasarım: Batuhan Çaça         
  • Retoucher: Melissa Şiviloğlu
  • Müşteri Deneyim Yöneticisi: Özlem Durmaz

Emirgan Sütiş

Başa dön tuşu