AgeSA Müşteri Hizmetleri, İki Yeni Ödülle Taçlandı

AgeSA Müşteri Hizmetlerinde Uluslararası Ödüller Kazandı
Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün öncüsü AgeSA, müşteri hizmetleri alanında uluslararası platformda kazandığı ödüllerle başarılarına yenilerini ekledi. İş dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Stevie Awards, AgeSA’nın müşteri hizmetleri projelerini ödüllendirdi.
AgeSA’nın ATOS Türkiye ile iş birliği yaparak hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projeleri, ‘Müşteri Deneyimi’ kategorisinde gümüş ödül kazandı. Ayrıca, ‘Yılın En İyi Sigorta Şirketi’ kategorisinde bronz ödüle layık görülen AgeSA, müşteri hizmetleri alanında iki yıl üst üste bu ödülü kazanarak büyük bir başarı elde etti.
AgeSA Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Berkant Dişcigil, teknoloji ve dijitalleşme odaklı çalışmalarla müşteri odaklı çözümler ürettiklerini belirterek, “Sigorta sektörü, insanların iyiliği için var olan bir alan. Yaşamlarının en önemli anlarında müşterilerimizin yanındayız. Geleceklerini, değer verdikleri şeyleri ve varlıklarını güvence altına alıyoruz. Bir sigorta şirketinin sunduğu değer, satış sonrası süreçte ortaya çıkar. Özellikle bireysel emeklilik ve hayat sigortası alanı diğer sigorta branşlarından çok farklıdır; müşterilerimizle uzun süreli bir yol arkadaşlığımız var.
Bu uzun yolculuk boyunca sunduğumuz satış sonrası hizmetler ve danışmanlık, müşterilerimizle aramızdaki bağı güçlendirir ve memnuniyetlerini sağlar. Tüm müşterilerimizin “iyi ki” diyebilmesi için onların ihtiyaçlarını anında, etkin ve doğru bir şekilde analiz ederek, yüksek kalite standartlarında müşteri odaklı hizmet sunuyoruz. AgeSA olarak dijital teknolojilere yaptığımız yatırımlarla müşteri ihtiyaçlarını doğru bir şekilde belirliyor ve hizmet kalitemizi sürekli geliştiriyoruz. Mükemmeli hedefleyen yaklaşımımızla müşteri memnuniyetimiz ve tavsiye skorlarımız yükselmeye devam ederken, çalışmalarımız ödüllerle taçlandırılıyor. Bu alanda üst üste aldığımız ödüller hepimizi gururlandırıyor. Tüm hizmet kanallarımızda en iyi hizmeti sunma hedefimizle çalışmaya ve müşterilerimize “İyi ki” dedirtmeye devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.